English Castellano Francais Deutsch Italiano Portugues Catalan Nederlands Arabi Dansk Chino simplificado Chino tradicional Japones Polski Ingles de USA Castellano de Colombia Castellano de Chile Castellano de Ecuador Castellano de Peru Castellano de Mexico Castellano de Argentina

Klantendienst
Contacteer ons
Bel ons alstublieft als u meer informatie of hulp nodig heeft:
+34 91 524 24 00
ALGEMENE VRAGEN - FAQS
REGISTREREN BIJ DESTINIA
Moet me registreren om informatie te vinden over reizen, vluchten en hotels bij Destinia?
Wanneer en in welk geval moet ik me registreren als gebruiker bij Destinia?
Hoe kan ik de wekelijke nieuwsbrief met aanbiedingen krijgen?
Wat moet ik doen om geen wekelijkse nieuwsbrieven van Destinia meer te ontvangen?
Hoe kan ik mijn registratie bij Destinia annuleren?
VEILIGE ELECTRONISCHE BETALING VIA HET INTERNET
Is het veilig om met een creditcard te betalen via Destinia?
Kan Destinia.com mij om extra documentatie of getekende toestemming vragen om mijn vlucht te bevestigen? Waarom?

HELP - VLUCHTEN
1. ONLINE VLUCHTEN KOOPGIDS
Om uw vlucht succesvol via Destinia te kopen, doet u als volgt:
Zoek en beschikbaarheid van vluchten
Voer de reserveringsgegevens in
Vlucht bevestigd
2. ONLINE VLUCHTEN INFORMATIE EN VEREISTEN
Om een vlucht bij Destinia te bevestigen moet u boven de 18 zijn, de voor- en achternamen van de passagiers invoeren zoals ze in het paspoort staan, een creditcard nummer invoeren, inclusief vervaldatum en de CVV2*.
3. TWIJFEL TIJDENS HET VLUCHTEN-KOOPPROCES
Kan Destinia.com mij om documentatie vragen? Waarom?
Hoe weet ik of mijn reservering correct bevestigd is?
Wat moet ik doen als ik de bevestigings e-mail van mijn reservering niet krijg?
Er staat een fout in mijn vluchtbevestiging. Wat kan ik doen?
Kan ik een vlucht kopen op dezelfde dag als de vlucht vertrekt?
Zijn de zitplaatsen op de vlucht die als beschikbaar worden getoond ook gegarandeerd?
Wat is een e-ticket? Hoe werkt het? Wat zijn de voordelen?
4. TOEGANG TOT MIJN RESERVERING EN VLUCHTSTATUS.
Hoe kan ik online inchecken?
Ik wil de status van mijn vlucht controleren. Waar kan ik dit doen?
Ik ben de bevestigings e-mail kwijt. Hoe kan ik de informatie op mijn e-ticket terugvinden?
Als er een wijziging in mijn vlucht plaatsvindt, hoe kom ik dat dan te weten?
5. WIJZIGING OF ANNULERING VAN EEN BEVESTIGDE VLUCHT
Ik heb een bevestigde vlucht bij Destinia geboekt: Kan ik deze annuleren of veranderen?
Is het mogelijk de naam op een ticket te veranderen?
Ik heb een retourticket gekocht. Kan ik alleen het retourgedeelte gebruiken?
Er staat een fout in mijn vluchtbevestiging. Wat kan ik doen?
6. TWIJFELS BIJ HET BETALEN VOOR EEN RESERVERING
Hoe betaal ik voor mijn vlucht?
Wanneer wordt de betaling in rekening gebracht op de kaart die gebruikt is om te betalen?
Er is een dubbele betaling gemaakt op mijn kaart. Wat is hiervoor de reden?
7. SPECIALE DIENSTEN EN SITUATIES
Hoe kan ik een vlucht voor een minderjarige zonder begeleiding bevestigen?
Ik heb een speciale dienst nodig. Hoe vraag ik deze aan?
Hoeveel bagage is toegestaan op mijn vlucht?
Zijn kosten voor bagage inbegrepen bij BUDGET vluchten?
Overboeken of oververkopen
Wat is een e-paspoort?
Wat is de ESTA? (Verplichte voorwaarde voor EU-burgers die naar de VS reizen)
8. Vluchtvoorwaarden
De algemene voorwaarden voor de vlucht ziet u op onze website wanneer u de reservering maakt. U moet deze lezen en accepteren om de reservering te bevestigen. Als u hier enige twijfels over heeft, neem dan contact met ons op voor u uw vlucht bevestigt.
U kunt de Algemene Vluchtvoorwaarden ook nalezen door hier te klikken: Algemene Vluchtvoorwaarden


HELP - HOTELS
1. ONLINE HOTELRESERVERINGSGIDS
Zoeken en Beschikbaarheid van data
Voer de reserveringsgegevens in
Uw hotelreservering is bevestigd
2. INFORMATIE EN VEREISTEN VOOR ONLINE HOTELRESERVERINGEN
Om een vlucht bij Destinia te bevestigen moet u boven de 18 zijn, de voor- en achternamen van de passagiers invoeren zoals ze in het paspoort staan, een creditcard nummer invoeren, inclusief vervaldatum en de CVV2*.
3. TWIJFEL TIJDENS HET HOTELRESERVERINGSPROCES
Hoe kan ik er achter komen of mijn hotelreservering bevestigd is?
Als er een fout optreedt of als ik niet alle informatie invoer, wordt de hotelreservering dan toch bevestigd?
Als ik een hotel voor iemand anders reserveer, moet ik het dan onder mijn naam of onder de naam van de ander doen?
Hoe weet ik of mijn reservering correct bevestigd is? Wat moet ik doen als ik de bevestigings e-mail van mijn reservering niet krijg?
4. TOEGANG TOT DE STATUS VAN MIJN HOTELRESERVERING
I moet de status van mijn hotelreservering controleren. Waar kan ik deze vinden?
Ik ben mijn bevestigings e-mail verloren. Hoe kan ik de informatie van mijn hotelvoucher terugvinden?
5. ANNULEREN OF WIJZIGEN VAN EEN BEVESTIGDE HOTELRESERVERING
Hoe kan ik mijn hotelreservering annuleren of wijzigen?
Wat kost het om mijn hotelreservering te annuleren?
Welke kosten worden berekend voor het wijzigen van een hotelreservering?
6. TWIJFELS BIJ HET BETALEN VOOR DE RESERVERING
Welke betaalmethoden worden gebruikt voor het maken van hotelreserveringen?
Wat is de CVV2 code?
Wat is Betalen in Termijnen?
Kan ik mijn hotel per bankoverschrijving betalen?
Zijn de prijzen die op de website worden weergegeven inclusief belastingen?
7. ALGEMENE HOTELVOORWAARDEN
De Algemene Voorwaarden voor Hotels worden op dezelfde pagina getoond als de pagina waarop u de reservering maakt. Lees en accepteer ze om te bevestigen. Als u hier vragen over heeft, neemt u dan aub contact met ons op voordat u de reservering bevestigt. U kunt de Algemene Voorwaarden voor Hotels ook raadplegen door hier te klikken: Algemene Hotelvoorwaarden


HELP - VLUCHT + HOTEL
1. VLUCHT + HOTEL KOOPGIDS
Om uw vlucht + hotel succesvol via Destinia te kopen, gaat u als volgt verder:
Zoeken en Beschikbaarheid van data
Voer de reserveringsgegevens in
Uw vlucht- plus hotelreservering is bevestigd
2. INFORMATIE EN VEREISTEN VOOR VLUCHT PLUS HOTEL ONLINE
Om bij Destinia een vlucht plus hotelreservering te bevestigen moet u ouder zijn dan 18. Voer de voor- en achternamen van de passagiers in zoals ze in het paspoort of op de identiteitskaart voorkomen en geef het creditcardnummer met vervaldatum en CVV2.
3. TWIJFELS TIJDENS HET VLUCHT PLUS HOTEL RESERVERINGSPROCES
Wat is een Vlucht plus Hotel?
Hoe weet ik of mijn reservering correct bevestigd is?
Wat moet ik doen als ik de bevestigings e-mail van mijn reservering niet krijg?
Er staat een fout in mijn vlucht plus hotel bevestiging. Wat moet ik doen?
Kan ik een vlucht plus hotel boeken op de dag van vertrek?
Zijn de beschikbare plaatsen/kamers op vluchten en in hotels die in de lijst met zoekresultaten staan aangegeven gegarandeerd?
Wat is een e-ticket? Hoe werkt het? Wat zijn de voordelen?
Hoe kan ik een boardingcard krijgen voor ik naar de luchthaven ga?
Kan ik extra verzekering reserveren?
4. TOEGANG TOT MIJN RESERVERING EN VLUCHTSTATUS.
Ik wil de status van mijn vlucht controleren. Waar kan ik dit doen?
Ik ben mijn bevestigings e-mail verloren. Hoe kan ik mijn e-ticket terugkrijgen?
Als er een wijziging in mijn vlucht plus hotelreservering plaatsvindt, hoe kom ik dat dan te weten?
5. ANNULERING OF WIJZIGING VAN EEN BEVESTIGDE VLUCHT PLUS HOTEL RESERVERING
Ik heb een bevestigde vlucht bij Destinia geboekt: Kan ik deze annuleren of veranderen?
Wat zijn de kosten die in rekening worden gebracht voor het annuleren van mijn Vlucht plus Hotel reservering?
Welke kosten worden berekend voor het aanpassen van mijn vlucht plus hotelreservering?
Er is een fout in mijn Vlucht plus Hotel reservering. Wat moet ik doen?
6. TWIJFELS BIJ HET BETALEN VOOR DE RESERVERING
Welke betaalmethoden worden gebruikt voor het maken van vlucht plus hotelreserveringen?
Wat is de CVV2 code?
Kan ik mijn vlucht plus hotelreservering per bankoverschrijving betalen?
Zijn de prijzen die op de website worden weergegeven inclusief belastingen?
Wanneer worden de kosten in rekening gebracht op de kaart die voor betaling is aangemerkt?
7. SPECIALE DIENSTEN EN SITUATIES
Ik heb een speciale dienst nodig. Hoe vraag ik deze aan?
Hoeveel bagage is toegestaan op mijn vlucht?
Overboeken of oververkopen op de vlucht.
Wat is een e-paspoort?
8. ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR VLUCHT PLUS HOTEL
De algemene voorwaarden voor Vlucht plus Hotel ziet u op onze website wanneer u de reservering maakt. U moet deze lezen en accepteren om de reservering te bevestigen. Als u hier vragen over heeft, neem dan contact met ons op voor u uw reservering bevestigt. U kunt de Algemene voorwaarden voor Vlucht plus Hotel ook nalezen door hier te klikken:: algemene voorwaarden voor vlucht plus hotel

HELP - AUTO'S
BELANGRIJKE OPMERKINGEN
Waarom heb ik een creditcard nodig om de auto die ik heb gehuurd op te halen?
Wat is de garantie- of veiligheidsborg?
Wat is dekking van het eigen risico?
Hoe kan ik er achter komen of mijn reservering bevestigd is?
Hoe kan ik een reservering annuleren of wijzigen?
Leeftijd van de bestuurder
Wat heb ik nodig om mijn auto op te halen? Benodigde documenten
Wat is een voucher en waarom is het noodzakelijk?
Kan ik de auto terugbrengen bij een andere vestiging dan waar ik hem heb opgehaald?
Brandstofbeleid
Verzekeringsinformatie
 
[X] Met het gebruik van onze cookies en die van andere partijen kunnen wij u de beste browse-ervaring bieden, onze service verbeteren en u advertenties laten zien die beter bij uw voorkeuren passen. Als u het hiermee eens bent, ga dan verder met browsen. Meer informatie