Hotel The Georgian, Haslemere, Surrey

High Street, GU272JY Haslemere, Verenigd Koninkrijk - Haslemere. Zie kaart
Reserveren

Waar is de accommodatie?

High Street, GU272JY Haslemere, Verenigd Koninkrijk - Haslemere.

Kies uw kamer

Toont 5 resultaten
Superior Kamer
  • WC, Bad
  • Douche
  • Telefoon
  • Haardroger
StandaardKamer
  • 2 gasten
  • WC, Bad
  • Douche
  • Telefoon
  • Haardroger
Standaard Driepersoonskamer
  • WC, Bad
  • Douche
  • Telefoon
  • Haardroger
Eenvoudige Kamer
  • 2 gasten
Standaardkamer Aangepast voor Gehandicapten
  • 2 gasten

Hotel The Georgian, Haslemere, Surrey

The Georgian Hotel is situated in Haslemere town centre, set in a garden. There is free high speed Wi-Fi throughout the hotel. Each en suite room at Georgian Hotel has Freeview TV and complimentary tea and coffee making facilities. Coppa serves an eclectic Mediterranean menu, with all day dining available from brunch through to dinner. Booking in advance is advised.

Andere namen voor Hotel The Georgian, Haslemere, Surrey:

Georgian HouseThe Georgian Coppa Club

Voorwaarden en diensten

  • Algemene

  • Inchecken kan vanaf: 16:00
  • Uitchecken kan tot: 11:00
  • WiFi
  • Parkeerplaats
  • Huisdieren niet toegestaan
  • Receptiediensten

  • 24-uursreceptie
  • Eten en drinken

  • Restaurant

Beoordelingen

Er zijn nog steeds geen waarderingen voor dit hotel

Veelgestelde vragen over The Georgian, Haslemere, Surrey

Nee, The Georgian, Haslemere, Surrey heeft geen zwembad.

Ja, The Georgian, Haslemere, Surrey is gelegen op slechts 427 m van het stadscentrum van Haslemere. Bekijk onze plattegrond om een beter idee te hebben.

U kunt bij The Georgian, Haslemere, Surrey inchecken op elk tijdstip na 16:00 en uitchecken op elk tijdstip na 11:00. Raadpleeg uw Destinia-agent voor specifieke vragen.

Nee, The Georgian, Haslemere, Surrey heeft geen parkeervoorzieningen.

Bij The Georgian, Haslemere, Surrey heeft u internettoegang via hun gratis WiFi-service.

Ja, The Georgian, Haslemere, Surrey heeft een businesscentrum dat ideaal is voor uw vergaderingen.