Hotel Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand

Plot 30,Rajaram Mohan Roy Road, 560027 Bangalore, India - Bangalore. Zie kaart
Reserveren

Waar is de accommodatie?

Plot 30,Rajaram Mohan Roy Road, 560027 Bangalore, India - Bangalore.

Functies

Bioscore duurzaamheidsniveau B
  • Adults only
  • WiFi
  • Parkeerplaats
  • Airconditioning
  • Huisdieren welkom
  • Ik wil graag vervoer huren
  • Toegankelijk
  • Familie
  • Gymzaal
  • Eco-vriendelijk
  • Zaken

Kies uw kamer

Toont 3 resultaten
StandaardKamer
  • 3 gasten
  • 19 ㎡
  • Uitzicht
  • Airconditioning
  • Badkamer, WC
  • Minibar
Standaardkamer met Tweepersoonsbed
  • 3 gasten
  • 19 ㎡
Standaardkamer met Queensize Bed

Hotel Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand

Dit chique hotel met 173 kamers kijkt uit over Cubbon Park in het zakendistrict van Bengaluru en biedt elegante vergaderruimten met prachtig uitzicht over de stad. In het hotel vindt u café-restaurant Spice it - met het langste ontbijt uit meerdere keukens tot 12.00 uur. Dakcafé KA01 is met 50 zitplaatsen serveert uitstekend eten en drinken en u kunt er genieten van de skyline van deze tech-stad met speciaal samengestelde dranken. Op het exclusieve à-la-cartemenu vindt u een eindeloze reeks lekkernijen.

Andere namen voor Hotel Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand:

Ibis Bangalore City CenterIbis Bengaluru City Centre

Voorwaarden en diensten

  • Algemene

  • Inchecken kan vanaf: 14:00
  • Uitchecken kan tot: 06:30
  • WiFi
  • Internet
  • Parkeerplaats
  • Invalidenparkeerplaats
  • Huisdieren welkom
  • Mand voor huisdier
  • Voerbak voor huisdier
  • Air conditioning
  • Lift
  • Alleen volwassenen
  • Mensen met beperkte mobiliteit
  • Kamers voor niet rokers
  • Rookzone
  • Geluiddichte kamers
  • Receptiediensten

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Brandkast
  • Bagagekluizen
  • Geld wisselen
  • Excursiebalie
  • Versneld in- en uitchecken
  • Valetparking
  • Eten en drinken

  • Restaurant
  • Bar
  • Snackbar
  • Koffiebar bij de accommodatie
  • Kindermaaltijden
  • Speciale dieetmenu's (op aanvraag)
  • Lunchpakket
  • Roomservice
  • Fruit
  • Vervoer

  • Ik wil graag vervoer huren
  • Autoverhuur
  • Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
  • Gedeelde ruimtes

  • Terras
  • Televisie
  • Zakelijke voorzieningen

  • Business centre
  • Vergaderingsruimte
  • Huishoudelijke diensten

  • Dagelijkse schoonmaak
  • Broekpers
  • Wasservice
  • Wellness

  • Gymzaal

Beoordelingen

Er zijn nog steeds geen waarderingen voor dit hotel

Veelgestelde vragen over Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand

U kunt bij Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand verblijven vanaf 32,28 per nacht. De prijs varieert afhankelijk van de data en de vraag.

Ja, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand is een huisdiervriendelijke accommodatie, dus u bent welkom om hier met uw huisdier te verblijven.

Nee, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand heeft geen zwembad.

Ja, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand is gelegen op slechts 471 m van het stadscentrum van Bangalore. Bekijk onze plattegrond om een beter idee te hebben.

U kunt bij Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand inchecken op elk tijdstip na 14:00 en uitchecken op elk tijdstip na 06:30. Raadpleeg uw Destinia-agent voor specifieke vragen.

Ja, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand heeft parkeervoorzieningen.

Bij Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand heeft u internettoegang via hun gratis WiFi-service.

Ja. Als u op zoek bent naar accommodatie met sportfaciliteiten, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand heeft een fitnessruimte waar u kunt trainen.

Ja. Als u uw vakantie graag doorbrengt in accommodatie alleen voor volwassenen, dan kunt u Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand boeken met Destinia.

Ja, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand is een familie-accommodatie, die geschikt is voor u en uw dierbaren.

Ja, de voorzieningen bij Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand omvatten een restaurant.

Ja, Ibis Bengaluru City Centre An Accors Brand heeft een businesscentrum dat ideaal is voor uw vergaderingen.